حضور شرکت فن آوری پیشرفته جهان در نمایشگاه ایران فارما 1398

شرکت فن آوری پیشرفته جهان به عنوان نماینده رسمی و انحصاری برترین تولیدکنندگان تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و صنعتی با هدف تأمین پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی و تحقیقاتی با فناوری های روز دنیا به همراه دانش مورد نیاز و انتقال آن به کشور به منظور ارتقاء عملکرد آزمایشگاه‌های داروسازی در جهت افزایش توان رقابت پذیری این آزمایشگاه‌ها در مقایسه با کشورهای پیشرفته، در این نمایشگاه حضوری فعال داشته است.
شرکت فن آوری پیشرفته جهان با به نمایش گذاردن جدیدترین سیستم‌های آنالیز دستگاهی، تجهیزات تخصصی داروسازی و آنالایزرهای میکروبی و بیولوژی مورد نیاز در حوزه دارو و همچنین برگزاری سمینارهای متعدد آشنایی با دستگاه‌های تست فیزیکی قرص و دارو در غرفه خود به شماره C199، حضور چشمگیر و مؤثری در این نمایشگاه داشت و افراد کلیدی و مؤثری همچون ریاست موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی جناب آقای دکتر اسحاقی، مدیرعامل محترم داروسازی تهران شیمی جناب آقای دکتر مهرآمیزی، جناب آقای دکتر روح الامینی، جناب آقای دکتر کبریایی زاده نایب رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران و … از غرفه این شرکت بازدید به عمل آوردند.
شایان ذکر است که دستگاه‌های تست فیزیکی قرص و دارو بخصوص دستگاه دیسولوشن تست (Dissolution Test) بسیار مورد استقبال بازدیدکنندگان محترم قرار گرفت.
به گفته مسئولین برگزاری، نمایشگاه ایران فارمای امسال پربازدیدترین نمایشگاه ایران فارما بوده که 500 شرکت داخلی و خارجی و نیز حدود 40 هزار نفر بازدیدکننده داشته است. پیش بینی می شود در سال‌های آتی این تعداد افزایش یابد.