فاEn

Follow Us:

فن آوری پیشرفته جهان

تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و صنعتی

خانه درباره ما …

فن آوری پیشرفته جهان

ارائه دهنده تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و صنعتی

شرکت فن آوری پیشرفته جهان از سال 1380 به عنوان نماینده انحصاری و فروش برترین تولیدکنندگان تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و صنعتی تاسیس گردید. پشتوانه علمی و اندوخته تجربی سهامداران شرکت جهت شناسایی و پاسخگویی به نیازهای آزمایشگاهی جامعه علمی، تحقیقاتی و صنعتی کشور به کار گرفته شد.

اکنون پس از گذشت 20 سال از آغاز فعالیت با شناخت کاملی از نیازها و خواسته­‌های واقعی مدیران این عرصه، توانسته با ارائه مناسب­‌ترین آنالایزرهای شیمیایی و دستگاه­‌های تخصصی، سرعت و دقت را به فرایند آزمون و با دیدگاهی مسئولانه، آرامش را به مدیران و کاربران این بخش‌­ها هدیه نماید.
ارائه خدمات کالیبراسیون و اعتبارسنجی و همچنین خدمات و پشتیبانی­‌های قابل اعتماد پس از فروش، منطبق با استانداردهای بین‌­المللی، رصد تکنولوژی­‌های روز دنیا و واردات آخرین دستاوردهای کمپانی­‌های معتبر بین­‌المللی در راستای تفکر “ایرانی لایق بهترین­‌ها است” دلیلی است بر پیشتازی تفکر توسعه در شرکت فن­ آوری پیشرفته جهان.

همچنین شرکت فن آوری پیشرفته جهان به عنوان مجموعه‌ای که تحولات گوناگون صنعت پویای آزمون و آزمایشگاه را رصد می‌نماید، تلاش دارد ضمن بررسی عمیق و علمی نیازهای محققین و مدیران آزمایشگاه‌ها و در نظر گرفتن تجارب مشابه بین‌المللی، فضایی را ایجاد نماید تا در آن متخصصین نیازهای خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مرتفع نموده و آسودگی خاطر در بهره‌برداری حداکثر و دراز مدت از آنچه با هم به آن دست خواهیم یافت را تضمین نماید.

در فن آوری پیشرفته جهان، ما بر این باوریم که ارائه خدمات متعهدانه به مشتریان، پایه و اساس فعالیت شرکت است. تمامی پرسنل شرکت فن آوری پیشرفته جهان آمادۀ پاسخگویی به درخواست‌ها و نیازهای شما در کمترین زمان و به بهترین نحو ممکن هستند. ما آگاهانه نیازهای شما را در زمانی که به آن نیاز دارید تامین می‌کنیم. تامین کلیه تجهیزات مورد نیاز شما، اعم از کوچکترین دستگاه‌های آزمایشگاهی و صنعتی تا تجهیز کامل آزمایشگاه‌های تحقیقاتی، صنعتی و تولیدی در تخصص ماست.

انبار شرکت فن آوری پیشرفته جهان، با انبوهی از دستگاه‌ها و لوازم یدکی تجهیزات ارزشمند آزمایشگاهی و صنعتی آمادۀ خدمات‌رسانی به مشتریان ارزشمند است. در فن آوری پیشرفته جهان، ما همواره آمادۀ خدمات‌رسانی به کلیه محققان، متخصصان و صنعتگران محترم هستیم.

چشم انداز:

مطرح شدن به عنوان معتبرترین مرکز فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و صنعتی در کشور و بازارهای بین المللی

ماموریت:

تامین پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی و تحقیقاتی با فناوری های روز دنیا به همراه دانش مورد نیاز و انتقال آن به کشور به منظور ارتقاء عملکرد مراکز آزمایشگاهی، تحقیقاتی، علمی و دانشگاهی در جهت افزایش توان رقابت پذیری این مراکز در مقایسه با کشورهای پیشرفته.

ما در فن آوری پیشرفته جهان بر این باوریم :

شرکت هایی که پایبند به اصول اخلاقی و ارزش ها نیستند، قادر به ارایه خدمات با کیفیت و مطلوب به مشتریان و برآورده نمودن آمال اقتصادی، اعتباری و اجتماعی خود نخواهند بود. به همین منظور با پایبندی به باورها و رعایت اصول اخلاقی در تمامی فعالیت های خود، ارزش های شرکت را به شرح زیر تدوین و خود را ملزم به رعایت آن می دانیم:

مشتری مداری: ما با سرمایه گذاری ویژه در بخش واردات و انبار نمودن قطعات مصرفی و ملحقات دستگاه ها و برخورداری از نیروی انسانی ماهر و علاقمند و تلاش در توسعه فناوری پیشرفته و استفاده از مشاوران حرفه ای، همواره به دیدگاه تامین کنندگان و مشتریان داخلی خود ارج می نهیم و خواسته‌ها و نیازهای آنها را در کانون توجه قرار می‌دهیم.

ارزش‌های سازمانی: ما اعتقاد داریم که تکامل انسان از ارزشمندترین اهداف آفرینش است و مدیریت بر مبنای نظام مشارکت و کرامت انسان بهترین شرایط برای رشد و توانمندسازی کارکنان و حفظ منافع ذی نفعان را به ارمغان می‌آورد. ما می کوشیم تا با رهبری مناسب و تامین امنیت شغلی و دادن پاداش مادی و معنوی به کارکنان محیطی شاداب و با انگیزه بر سازمان حاکم نماییم. ما همواره آمادۀ تغییرات اصلاحی هستیم و با راه‌حل‌های خلاقانه به دنبال راه‌های بهبود و پیشرفت هستیم.

وظایف اجتماعی: ما در امر مشارکت در تقویت بنیان‌های اقتصادی جامعه، ارتقاء سطح دانش و بهداشت جامعه در سطح کشور و رعایت اصول اخلاقی و اجتماعی خود را مسئول دانسته و همواره به آن پایبندیم.

شركت فن آوري پيشرفته­ جهان به عنوان عرضه كننده تجهيزات آزمايشگاهي، تحقیقاتی و صنعتی در بخش صنعت و معدن، سلامت، بهداشت و آموزش عالی، ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان را مد نظر قرار داده و در سایه مشارکت همه جانبه کارکنان، به منظور استقرار موثر و كاراي سیستم مديريت كيفيت بر مبناي استانداردهای ISO 9001:2015 و راهنماي بين المللي ISO 10004:2012 و ISO 10002:2004، خط مشي كيفيت خود را بدين شرح اعلام مي دارد:

  • افزايش سطح رضایت مشتریان از طريق شناسايي و تامين نيازها و انتظارات آنها، ارائه مشاوره تخصصی به منظور انتخاب تجهيزات مناسب و تحويل به موقع سفارشات و همچنین ارائه خدمات پس از فروش و پشتيباني مطلوب و پاسخگويي دقيق و به موقع به درخواست آنها.
  • ارتقاء سطح دانش و انگیزه سرمايه‌هاي انساني از طريق فرآهم نمودن محیط کار مناسب و ايجاد سيستم مديريت منابع انساني و آموزش کارکنان
  • افزایش سهم بازار از طريق توسعه فروش، ایجاد تنوع در سبد محصولات، برندسازی و به کارگیری شیوه‌های جدید و موثر بازاریابی
  • به کارگیری راهبردهای مناسب از طریق تجزیه و تحلیل محیط و ارزیابی ریسک‌ها در راستای تامین منافع کلیه ذی‌نفعان
  • افزايش بهره‌وري سازمان از طريق ايجاد و استقرار فن آوري‌هاي رايانه اي براي بهبود سيستم‌هاي كاري و پايش آن

مدیریت شركت فن آوري پيشرفته جهان، بدین وسیله تعهد خود را نسبت به تحقق موارد ذکر شده اعلام می دارد و از اين طريق سياست هاي مذكور را جهت دستيابي به اهداف سازمان و بهبود مستمر به كليه كاركنان ابلاغ مي نمايد.

تجربۀ 31 سالۀ مدیران این شرکت در تامین، تجهیز و ارائه خدمات پس از فروش در زمینۀ تجهیزات تخصصی آزمایشگاهی و تحقیقاتی به ایجاد رابطۀ پایدار با اغلب مشتریان ارزشمند در طول بیش از 20 سال فعالیت درخشان این شرکت انجامیده.

با تاسیس این شرکت تلاش شده است تا با به کارگیری شیوه‌های نوین بازرگانی و الگوهای مدرن خدمات در کشوری مملو از توانایی، سرمایه و استعدادهای بالقوه، یک حرکت گروهی برای تامین دستگاه‌های پیشرفته آزمون برای همگامی مراکز علمی و تحقیقاتی کشور با دنیای پر شتاب پیرامون فراهم گردد. در فن آوری پیشرفته جهان از طریق افرادی که مانند شما فکر می کنند و دغدغه هایی چون شما دارند، می توانید نیازهای تخصصی خود را هم سطح و هم تراز با استانداردهای کشورهای توسعه یافته، برآورده سازید.

1210
پروژه های
موفقیت آمیز
40
کارشناسان
حرفه ای
704
مشتریان
راضی
19
سال
تجربه

تاریخچه

2019

1396 تا 1400

1396 تا 1400
  • برنامه 5 ساله جهت رهبری بازارهای هدف
  • اخذ نمایندگی از کمپانی‌های صاحب تکنولوژی
  • ارتقاء به ISO 9001: 2015
  • پیاده‌سازی استراتژی توسعه
  • کسب اکثریت سهم فروش در بازارهای هدف
2019

1392 تا 1395

1392 تا 1395
  • کسب گواهینامه‌های ISO 10002: 2004 و ISO 10004: 2012
  • دستیابی به آمار فروش بیش از 1000 دستگاه آنالیتیکال
  • کسب گواهینامه ISO 9001: 2008
  • نماینده انحصاری فروش محصولات Bactest، Leman Instruments، ARALAB، Lab Interior و Picometrics
2019

1388 تا 1391

1388 تا 1391
  • خرید دفتر جدید و افزایش تعداد نیروهای فروش و خدمات پس از فروش
  • نماینده انحصاری فروش دستگاه آب خالص ساز
  • نماینده انحصاری فروش ژنراتورهای گاز آزمایشگاهی
  • نمایندگی رسمی فروش محصولات Salvislab و V-Kit
2019

1384 تا 1387

1384 تا 1387
  • افتتاح دفاتر نمایندگی بین المللی شرکت فن‌آوری پیشرفته جهان
  • گسترش واحد بازاریابی و تبلیغات
  • توسعه واحد فروش
  • فروش، نصب و راه‌اندازی بیش از 700 دستگاه آنالیتیکال
2019

1380 تا 1383

1380 تا 1383
  • تاسیس شرکت فن‌آوری پیشرفته جهان
  • نمایندگی رسمی فروش محصولات SG Waters
  • نمایندگی رسمی فروش محصولات Domnik Hunter
  • نمایندگی انحصاری فروش سیستم‌های کروماتوگرافی و اسپکتروسکوپی
  • راه‌اندازی واحد خدمات پس از فروش